Zaloguj

Zaloguj się na konto

Użytkownik *
Hasło *
Zapamiętaj moje dane

Święta zbliżają ludzi mediów

Święta zbliżają ludzi mediów - 5.0 out of 5 based on 1 vote
1 1 1 1 1 Ocena 0.00 (0 głosy)
darmowe usuwanie simlocka Na co dzień rywalizują ze sobą o najlepsze teksty i materiały. Walczą o widzów, słuchaczy, czytelników. Przed świętami przedstawiciele największych polskich mediów specjalnie dla nas punktują mocne strony konkurencyjnych redakcji. Czego im gratulują, zazdroszczą, za co je podziwiają?
Andrzej Sołtysik, rzecznik prasowy TVN o sukcesach Polsatu i TVP:

Ostatni rok nie był najlepszy dla Polsatu. Stację tą można jednak wyróżnić za bogatą ofertę filmową i talk-show "Co z tą Polską" Tomasza Lisa. Program zajmuje ważną pozycję na rynku. Przyszłe sezony mogą okazać się przełomowe, kanał modyfikuje swoją ramówkę. Wtedy rozpocznie się prawdziwa rywalizacja na którą z niecierpliwością czekamy.

Wielki sukces TVP to przede wszystkim format "Duże dzieci". Genialni bohaterowie, dobra rozrywka. W Jedynce na uwagę zasługują "Sekrety rodzinne" prowadzone przez Tomasza Kammela. To interesujące połączenie zabawy z walorem edukacyjnym. Show idealny dla telewizji publicznej

Marcin Wolski, dyrektor Programu Pierwszego Polskiego Radia:

Wbrew własnym interesom kibicuję Programowi 3 Polskiego Radia. Bardzo liczę też na telewizyjną Trójkę, ponieważ nie mogę oglądać mojej ukochanej do tej pory stacji TVN 24, która złapała szalony przechył. Z wytęsknieniem odnotowuję jaskółki zmian w telewizji publicznej - gratuluję spektaklu "Norymberga" i takich programów jak "Misja specjalna".

Katarzyna Kolanowska, dyrektor promocji "Gazety Wyborczej "

Strzałem w Dziesiątkę wydaje się być kolekcja "Dziennika" z radiową "Trójką" - świetny temat, świetne wykonanie. Drugie pozytywne zaskoczenie to " Super Express": wielu spisało go chyba na straty, a on dzielnie walczy i kto wie czy nie uda mu się powrócić na trzecie miejsce wśród dzienników ogólnopolskich. "Rzeczpospolita" się odświeżyła, ma nowe strony i więcej luzu - zobaczymy, jak zmiany przyjmą czytelnicy.

Tomasz Lachowicz, redaktor naczelny "Super Expressu":

"Dziennik": - stał się realną rynkową i ideową alternatywą dla Gazety Wyborczej, co jeszcze niedawno wydawało się nieosiągalne na naszym rynku prasowym. Miał też wielkie sukcesy dziennikarskie - publikacje na temat nazistowskich imprez ludzi z Młodzieży Wszechpolskiej, czy, a może przede wszystkim, na temat corhydronu - to powód do dumy reporterów i redaktorów "Dziennika".

"Gazeta Wyborcza" - duży szacunek budzi przede wszystkim fakt, że potrafiła zmobilizować siły, wyciągnąć wnioski z poprzednich zwycięstw Axel Springer Polska i obronić swoją pozycję. Ciągle w czołówce polskiego dziennikarstwa, ciągle najbardziej opiniotwórcza gazeta w kraju. Ciągle świetne tematy, informacje, teksty.

"Fakt" - po ukazaniu się "Dziennika" przestał być pupilkiem koncernu, ale nie wpłynęło to zasadniczo na jego pozycję rynkową. Jak mówił pułkownik Józef Beck - sukces nic nie znaczy, jeśli nie uda się go powtórzyć. "Faktowi" się udaje. I to jest powód mojej zgryzoty.

Karol Brzozowski, szef promocji i PR "Polityki":

Cieszą nas własne sukcesy ale potrafimy także dostrzegać mocne strony konkurencji.,,Newsweek" w tym roku należy pochwalić za serię wydawniczą ,"PRL - Świadkowie" , tygodnikowi " Wprost" gratulujemy natomiast konsekwencji w działaniach.

Dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami dodających je osób. Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Komentarze nie na temat, obraźliwe oraz obniżające poziom serwisu będą usuwane. Komentarze osób niezalogowanych są publikowane dopiero po przejrzeniu ich przez moderację.
Zobacz jak mieć swój własny avatar w komentarzu.



Zabezpieczenie anty-spamowe - wykonaj podane zadanie: