Zaloguj Zarejestruj

Zaloguj się na konto

Użytkownik *
Hasło *
Zapamiętaj moje dane

Załóż darmowe konto

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Nie można znaleźć serwera - pierdole nie robie

Nie można znaleźć serwera - pierdole nie robie - 4.6 out of 5 based on 53 votes
1 1 1 1 1 Ocena 0.00 (0 głosy)
Pierdole nie robie

Nie można kurwa wyświetlić jebanej strony

Strona, której kurwa szukasz, jest w tej chwili chuj wie gdzie. Witryna sieci Web może mieć problemy z żołądkiem lub może być dymana przez inną witrynę.

Spróbuj kurwa wykonać następujące zadania:

  • Kliknij przycisk Odśwież lub spróbuj kopnąć w dupę przeglądarkę.
  • Jeśli adres strony ma złamaną nogę, upewnij się, czy zostały mu przydzielone kule lub wózek inwalidzki.
  • Aby sprawdzić przyczynę zniknięcia witryny, kliknij menu Zniszcz kompa, a następnie kliknij polecenie Zacznij od dysku twardego. Na karcie Opcje kliknij przycisk Porysuj talerze głowicami. Jeżeli komp działa prawidłowo kliknij przycisk OK.
  • Jeśli administrator twojego kibla ograniczył zużycie papieru toaletowego do jednej rolki na tydzień, system Microsoft Windows może sprawdzić listę dostępnych hurtowni i zamówić zapas na 10 lat tylko dla ciebie.
    Jeśli chcesz, aby system Windows złożył zamówienie teraz, połóż rolkę papieru obok kompa, a następnie kliknij przycisk Zamów.
  • Niektóre witryny są popierdolone i wymagają 128-megowego cachu L2 procesora. Kliknij menu Zmodyfikuj kompa, a następnie kliknij polecenie Rozbuduj cache L2, nakryj kompa kołdrą aby mógł się wypocić.
  • Jeśli próbujesz przeglądać bezpieczną witrynę, upewnij się, czy witryna ta zażywa środki antykoncepcyjne. Kliknij menu Pojebane witryny, a następnie kliknij polecenie Sprawdź czy witryna stosuje zabezpieczenia. Jeżeli nie stosuje podaj ją do sądu. Aby to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli jednak stosuje, możesz bezpiecznie i bez obaw ją wykorzystać.
  • Kliknij przycisk Wstecz, aby przywołać Kubusia Puchatka do porządku.

Nie można znaleźć serwera mimo starań.
Być może serwer poszedł na piwo.
Wróci najprawdopodobniej późnym wieczorem.

Sonda

Używasz antywirusa?

Tak - 74.8%
Nie - 9%
Czasami uruchamiam - 6.7%
Że co? Robię manicure i pedicure - 9.5%
Głosowanie w tej sondzie zakończyło się