Zaloguj Zarejestruj

Zaloguj się na konto

Użytkownik *
Hasło *
Zapamiętaj moje dane

Załóż darmowe konto

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

NBA Live 06 - recenzja gry

NBA Live 06 - recenzja gry - 4.8 out of 5 based on 10 votes
1 1 1 1 1 Ocena 0.00 (0 głosy)

recenzja.gry.NBA.Live.06NBA Live 06 - recenzja gry

 

Jako, ze jestem wielkim fanem NBA co roku czekam z niecierpliwoscia na kolejna edycje gry panow z EA.
 

Teee zobacz jak oni wysoko skacza

 

Oczywiscie gre otwiera ładnie zrealizowane intro na silniku gry.Jest to wyjatek od inych serii ze stajni EA gdzy tam sa juz urywki z prawidziwych meczy.Intro pozytywnie nas zacheca do rozpoczecia gry i robi duze nadzieje ze gra bedzie odbra.

 

 Hmmm a do czego ta opcja słuzy

 

Po ciekawym intrze czas zobaczyc co tam e menu piszczy.Oczywiscie nie ma nic nowego, w tle przygrywa nam jak co roku swietna czarna muza.Sciezka dzwiekowa to zawsze mocna strona tej seri.A co tyczy sie trybow rozgrywki mamy standardowo mecz towarzyski,kariere,trening,ALL Star Weekend ( konkurs wsadow,rzutow za 3 i mecz rookies) jest jeszzce praktyka wsadow i mecz 1na1

 

Piłka w grze

 

Grafika jak co roku jest coraz lepsza, postacie sa lepiej zbudowane maja wiecej polygonow.Ale nalezy sie tak jak w fifie przyczepic do tego ze postacie sie normalnie błyszcza jak nasmarowane czyms, mnie sie to osobiscie nie podoba wogole ale grafika nie moze sie nie podobac.Hale sa odwzorowane ładnie ale od edycji 05 to juz standard.W tym roku nowoscia jest Freestyle Superstar czyli w skrocie najlepsi zawodnicy maja ruchy i zdolnosci ktorzy nie maja inni zawodnicy na tej pozycji.A wiec mamy rozgrywajacego ktory podaje piłke koledze w jakis bajeczny sposob. jest tez HighFlayer zawodnik z ta umiejetnoscia potrafi wykonywac efektowne wsady. Dalej jest Stoper czyli bloki i Power wiadomo np Shaq.Sama rozgrywka przebiega kosz za kosz i nudne jest to powoli nawet na najwiekszym poziomie trudnosci po wyuczeniu sie kilku schematow i opanowania systemu Freetyle Superstar gra jest bajecznie łatwa np wybierajac Lakersow mamy Kobiego ktory ma atrybut Shooter i wystarczy podac do niego piłke a on juz jedym z kilku dodatkowych rzutow umiesci bez problemu piłke w koszu:).Animacja graczy jest coraz lepsza doszło duzo nowych ruchow,gracze robia zasłony, blokuja i robia to wszystko co ich odpowiedniki z NBA.

 

 Grywalnosc

 

 Jako ze jest to jedna z nielicznych koszykowek wiele trzeba tej grze wybaczyc aczkolwiek gra sie przyjemnie ale i tak po pewnym czasie dopada nuda.All Star Weekend był ciekawy w wersji 05 teraz to juz zadna nowosc i nie cieszy juz tak.Kariera jak zwykle nudzi sie po kilku sezonach ciagłego wygrywania.Mam nadzieje ze wersja 07 bedzie o wiele lepsza i wprowadza jakies zmiany.Mi marzyłoby sie aby gwiazdy miały swoje parwdziwe ruchy i zwdoy i sposob poruszania sie z piłka.Juz jakas namiastka tego jest ale jest duzo do zrobienia jeszcze. Zalety Muzyka Grafika Coraz wiekszy realizm Licencja Widowiskowosc Freestyle Superstar Wady Po pewnym czasie nuda Drobne bugi Brak wiekszych zmian

 

Zalety
Muzyka
Grafika
Coraz wiekszy realizm
Licencja
Widowiskowosc
Freestyle Superstar

Wady
Po pewnym czasie nuda
Drobne bugi
Brak wiekszych zmian

testowane na Athlon Xp2000  512 MB ramu  Geforce 6600

wymagania zalecane  procesor 1Ghz 256Mb ramu i karta z 32 Mb ramu

 

autor  ShoRtie (CeHa)

Related Posts

Pro Evolution Soccer 5 - recenzja gry   SŁOWO WSTĘPU. Zacznę dość pesymistycznie, ale często z dobrymi grami sportowymi jest tak, że na pewnym szczeblu przestają sie one rozwijać. Z[...]
GTA IV - recenzja gry Czwarta część jednej z najbrutalniejszych serii w historii była jedną z najbardziej oczekiwanych gier roku 2008. Czym zaskoczy? Co się w niej podoba, a co już mniej? O[...]
Terrorist Takedown 2 - recenzja gry   Moja recenzja jest o grze Terrorist Takedown 2. Sama nazwa zapewne Was przeraża - seria Terrorist Takedown, to jedna z najgorszych, która[...]
Desperados 2: Cooper's Revenge - recenzja gry   Tą grę można porównać do Dukem Nukem Forever  została zapowiedziana w 2003 roku, ukazała się w 2006. W związku z tym, że premiera gry była[...]
Mortyr III: Akcje Dywersyjne - recenzja gry (Battlestrike: Force of Resistance) Kilka dni temu, po niemałych staraniach, w mych spragnionych grania łapskach znalazło się cienkie pudełko z[...]
Rc Cars - recenzja gry    Na dworze ponad 30 stopni, aż nie chce się wychodzić z domu. Co biedny człowiek może zrobić w tej sytuacji ? Włączyć komputer :P Tylko co dalej ? Może warto[...]
Prince of Persia : Dwa Trony - recenzja gry   Wszystko się kiedyś kończy, musi się więc i skończyć wędrówka następcy tronu Persji w celu naprawienia swoich błędów i oszukania[...]
Doom 3 - recenzja gry Rok 2002, firma znana i chyba najbardziej zasłużona w historii elektronicznej rozrywki, id Software ogłosiła, że trwają od jakiegoś czasu prace nad 3 częścią gry[...]

Dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami dodających je osób. Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Komentarze nie na temat, obraźliwe oraz obniżające poziom serwisu będą usuwane. Komentarze osób niezalogowanych są publikowane dopiero po przejrzeniu ich przez moderację.
Zobacz jak mieć swój własny avatar w komentarzu.



Zabezpieczenie anty-spamowe - wykonaj podane zadanie:

Sonda

Używasz antywirusa?

Tak - 74.8%
Nie - 9%
Czasami uruchamiam - 6.7%
Że co? Robię manicure i pedicure - 9.5%
Głosowanie w tej sondzie zakończyło się